BPO Solutions

Apex Call Centers offers a comprehensive suite of BPO solutions to accommodate all business’ back-office support. Its client list has been expanding.

Customer Support

Outsourcing customer service and
technical support helps you focus on what you do best: Growing your
company fast.

Technical Support

We’ll help you automate responses to standard technical issues and improve agent efficiency so you can scale your technical support services.

Who We Are

Apex is a company dedicated to telephone services, established in Rosarito, Baja California for 4 years, thanks to its first-rate infrastructure it has achieved sustained growth, serving world-class companies, Apex has a combination of technology and organizational structure that distinguish it from its competitors, which allows us to deliver results that are difficult to beat.

Business Process Outsourcing

A comprehensive suite of BPO solutions to accommodate all business’ back-office support.

Our Company

We have the best experts to elevate your business to the next level,
try is and you will see!

Apex Call Center Company
apex call centers rosarito

What Our Clients Say About Us

Latest News

Read marketing, sales and customer support content.

10 consejos para mejorar el rendimiento de las ventas salientes (B2B y B2C)

1. Crear objetivos de venta claramente definidos   Asegúrese de tener un objetivo claro en mente para todas y cada una de las llamadas de ventas. ¿Quiere mejorar el conocimiento del producto, concertar una cita o realizar una venta final? Si analiza su rendimiento con regularidad, podrá adaptar su estrategia de llamadas de ventas para […]

8 Consejos Para El Entorno Ideal De Un Centro De Llamadas

¿Qué es un entorno de trabajo saludable?   Los entornos de trabajo saludables suelen ser lugares de trabajo positivos que valoran la salud y el bienestar de los empleados, la educación, el crecimiento y el logro de objetivos. Los empleados que trabajan en entornos positivos suelen rendir más y sentirse más felices y cómodos.   […]

Cómo elegir el mejor centro de llamadas salientes

Un centro de llamadas salientes es una excelente alternativa de ahorro a un equipo interno de desarrollo de ventas. Sin embargo, si su empresa B2B nunca ha subcontratado la generación de contactos, elegir el proveedor adecuado puede ser un reto. Hoy en día, hay un gran número de centros de llamadas salientes entre los que […]

EN