Soporte de Chat

Chat Support Outsourcing

Bilingual Chat Support

At Apex Call Centers, we offer trained bilingual chat agents to businesses looking for outsourced chat support. We focus on optimizing online conversions, increasing ROI, engaging web visitors, resolving customer queries and handling complaints for our clients

Cualquier software, cualquier sector

Our team consists of professional experts who are comprehensively trained on all leading chat software and industries to provide your clients with the best customer experience.

 

Increase the Engagement with Personalized Chat Support

Apex Call Centers focuses on providing your audience with the best customer experience. Our team consists of trained professionals who can deliver true personalization to each and every client of your business. Our finest customer engagement practices allow us to promise the best customer satisfaction rate.

Subiendo a bordo:

Nuestro equipo interno de asistencia por chat le ayuda a incorporarse mediante un rápido proceso de registro que le lleva al siguiente paso de activación.

Creación de una base de conocimientos:

Creamos una base de conocimientos para conseguir una solución de soporte de chat en vivo inteligentemente personalizada que cumpla con todos los requisitos de su negocio y la naturaleza de la industria.

En directo:

Now we are set to meet and greet your website visitors through our smartly trained agents, getting you more sales than ever before.

Formación de agentes:

Nuestro equipo de agentes de chat bilingües pasa por un riguroso proceso de capacitación a través de la base de conocimientos para familiarizarse con su producto y servicios, sitio web, scripts desarrollados y la empresa en su conjunto.

Solicitar una prueba

Piense en la cantidad de tiempo, y como resultado de ello, de dinero, que le lleva proporcionar soporte de chat en vivo. Imagínese ahorrar ese tiempo y dinero en su lugar. Pues eso es lo que hacemos nosotros.

ES