Soluciones BPO

Hay poco tiempo en el día para encajar todas las tareas. Trabaje con inteligencia. Recurra a una empresa de BPO para que le ayude a distribuir estratégicamente sus recursos: tiempo, dinero, esfuerzo y mano de obra. Vea lo que nuestros servicios de BPO pueden hacer por usted.
Apex Call Centers offers a comprehensive suite of BPO solutions to accommodate all business’ back-office support. Its client list has been expanding each year and it has decided to up the ante and offer new ones. Apex has very satisfied clients who have trusted the company with tasks on data entry or data processing, medical coding and billing, order processing, accounting, legal outsourcing, loans service, credit card processing, loan and credit card debt collection, applied engineering, and social media customer care.

Business Process Call Center Outsourcing Company In Tijuana

Apex Call Centers in Tijuana, Mexico aims to enhance the growth of clients’ business through hassle-free business process call center outsourcing services. As our team of business consultants uses most of the automated technologies, we can reduce your burden of onshore call center expense.

However, call center outsourcing companies in Tijuana are not only limited to BPO solutions but also capable to provide custom support outsourcing.

Apex’s BPO Tijuana telecallers are completely trained in pre-call planning, decision making, opening & interest creating statements, sales recommendations, addressing resistance, wrapping up, and setting the next action. As one of the leading call center outsourcing companies in Mexico, we keep our best efforts in providing customer-satisfying services with great efficiency.

Entrada de datos

Externar de este trabajo sería la mejor manera con Apex Call Centers haciendo la tarea por usted. Todo se hará de acuerdo con lo que usted desee.

Procesamiento de pedidos

Contamos con todo un equipo de personas cualificadas que tienen una buena experiencia en la tramitación de pedidos.

Servicios contables

Tenemos un grupo de contadores que están bien capacitados para realizar este tipo de tareas. Pueden hacer bien el trabajo y pueden hacerlo bajo presión.

Codificación y facturación médica

Al subcontratar este tipo de tareas con nosotros, puede estar seguro de que toda la documentación de su empresa y negocio se codificará y facturará correcta y meticulosamente.

Subcontratación Legal

Contamos con un gran equipo de trabajadores legales que están bien versados cuando se trata de toda la jerga legal que viene con estas tareas. El trabajo se hace de manera oportuna y todos los detalles se dan la atención adecuada.

Servicio de Préstamo

Seremos nosotros los que nos comuniquemos con las personas que han tomado préstamos de la empresa que subcontrató el trabajo. Nos aseguraremos de que los intereses y las cuotas se paguen a tiempo y de que los expedientes estén actualizados.

¿Cuáles son las ventajas de la externalización de procesos empresariales (BPO)?

These are some of the advantages of business process outsourcing services, which include –

  • Proporciona flexibilidad en un entorno empresarial que cambia rápidamente.
  • Reduce los costes, ya que no es necesario disponer de una oficina física ni contratar personal adicional
  • Le ofrece un contacto inmediato con sus clientes
  • Ayuda a aumentar la satisfacción del cliente (CSAT)
  • Las empresas de BPO se aseguran de que sus agentes estén bien equipados para atender las consultas y preocupaciones de los clientes
  • Le da más tiempo para centrarse en sus competencias principales
  • Call center outsourcing companies have customized services suited for large companies, small businesses, and startups.

¿Cómo ayudan los servicios de BPO a aumentar la eficiencia y la competencia?

The time that you save by business process outsourcing helps you to enhance your business functions. Your in-house departments can focus on developing your core business. At the same time, your outsourced team can take care of your customer service and sales. This combined effort increases efficiency and competence.

How Most Outsourcing Agreements Are Legally Structured?

Most business process outsourcing agreements are legally structured by starting with a Master Service Agreement. This contract outlines the services that you expect from the outsourcing provider. Provisions and policies should be clearly stated in the agreement, as well as pricing for the service.

¿Cómo encontrar un socio fiable de externalización de procesos empresariales?

La externalización de servicios requiere una planificación cuidadosa y una toma de decisiones acertada. Para ayudarle a encontrar un socio de BPO fiable, tenga en cuenta estos factores:

  • Experiencia en el sector
  • Años de servicio
  • Medidas de seguridad
  • Capacidad de asientos
  • Precios
  • Ubicación
  • Un proveedor de BPO fiable no sólo debe ayudarle a ahorrar, sino también a crecer.

¿Cuánto cuesta la externalización de servicios BPO?

The cost of outsourcing BPO services may vary depending on the type of service your business requires. Apex Call Centers offers flexible pricing to meet your business needs. We offer a wide array of BPO services. Get a quote by filling out the form below.

Partner With The Leading BPO Call Center Companies In Tijuana

Looking to partner with call center outsourcing companies? We, Apex Call Centers, are one of the #! BPO companies in Tijuana can assist you to increase the brand and sales of your business. Our professional telecallers handle larger call volumes with ease and increased flexibility.

Every customer expects to receive high-quality customer support while working and interacting with organizations and we are here to ensure to make it happen!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
ES